Je to tak prosté...
Člověk stále hledal to, co by vysvětlovalo společný prazáklad všech nemocí - školská vědecká medicína je zaměřena poněkud jinak. Po dlouho dobu se člověk musel spokojit s teorií Barryho Searce o eikosanoidech (do roku 1981, dosud není využívána školskou medicínou), postupně se objevovala poznání o vodě a pitném režimu. Výzkumy v rámci nádorových procesů odhalily, že u závažných zdravotních stavů dochází ke změně pH vnitřního prostředí směrem do kyselého. Postupně se zjistilo, že je tomu tak i mimo rámec nádorových onemocnění. Takže - nutné je adekvátní zavodnění organismu/pitný režim, upravit pH prostředí (úprava stravy + podpora dalším alkalizujícím prostředkem) a přiměřeně doplnit minerály (ne ty, které jsou komerčně prodávány a jedná se o syntetické produkty). Tím je vytvořen potřebný základ pro další úpravu zdravotního stavu potřebným směrem.
Největší omyly, na nichž školská medicína staví
- každá diagnosa/zdravotní problém má svou samostatnou příčinu (zpravidla jedinou), a každá musí být řešena samostatně/samostatným specialistou
- bakterie, viry a plísně mohou za řadu našich obtíží
- synteticky vyrobené preparáty jsou ideálními léky
- pokud nejsou změny tvaru, velikosti a struktury orgánů, či změna biochemických parametrů, je člověk zdráv, a jeho obtíže jsou ryze psychického charakteru
- školská vědecká medicína je jedna jediná správná a oprávněná lidi léčit/lidem pomoci, a to i v případech, kdy nemá k dispozicí žádné prostředky